1/18/2010

En gång är ingen gång, två gånger är en vana.

Myskväll igår igen, den här gången tillsammans med G. Det börjar bli en återkommande trend i mina veckor känner jag, och jag är inte den som tänker sätta stopp för det. Tanken var traditionell och enkel - pizza, TV-spel och updates om våra liv. Så blev det också. Först lite shopping inför pizzabaket, sen diverse hyss i köket som resulterade i två kanongoda pizzor med väldigt icke-experimentella pålägg: skinka, champinjoner, ananas, egengjord tomatsås, ost och massa oregano. Svårare än så behöver det inte vara. :)

Nu kommer jag förmodligen aldrig mer vilja ha en köpt pizza igen, tusen gånger godare att baka själv! Sugen på att baka egen pizza? Gör som jag och sno recept och inspiration från Pickipicki! :)


Är det förresten någon som vet vart jag kan hitta KRAV-märkt kyckling i Göteborg? Jag medger att jag inte varit på någon ekobutik än, jag hyser ett hopp om att kanske hitta hos en "vanlig" mataffär. Tips anyone?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar