7/02/2010

Bra tös reder sig själv!

Jag vet inte om jag bland all röra i att komma hem och börja jobba och kramas med familj och vänner jag inte sett på länge faktiskt har sagt att jag har flyttat hem till min lägenhet igen!
Badrumsrenoveringen och stambytet är klart, mamma och jag har städat och i onsdags kväll åt jag kvällsmat i mitt eget kök och sov i min egen säng för första gången på väldigt länge. :)


Lång tid hemifrån betyder ett ekande kylskåp, så matshopping var vad jag ägnade min fredagseftermiddag åt (ni som läst bloggen ett vet att det dessutom tillhör ett av mina favoritnöjen.). Givetvis hade jag gjort en handlingslista, men jag hade visst gjort ett litet fel i ekvationen... Kika på bilderna nedanför och se om ni kan hitta några fel!




























Jag har faktiskt ingen aning om hur jag hade tänkt att få med allting hem (sanningen är nog att jag inte tänkt alls)... men såhär blev det ut i alla fall!

En påse på vardera styre, lådan på pakethållaren och basilikan på hedersplats i cykelkorgen (ryggsäcken på ryggen och utom bild!). Det var vingligt, det var svettigt och det tog bra mycket längre tid än vanligt... men hem kom jag i ett stycke. Nästa gång ska jag nog be om skjuts ändå. ;)

2 kommentarer:

  1. Haha, been there, verkligen! Man är lite väl entusiastisk ibland och får betala ett svettigt pris för det också!

    SvaraRadera
  2. Mhmm, precis! Vi har ju även varianten: "Jag ska ju inte handla så mycket." och så växer matinköpen mystiskt när man håller på och handlar. Mataffärer är lömska affärer. :P

    SvaraRadera