3/17/2011

Link Love - Sötpotatispaj!

Bilden lånad från upphovsbloggen Healthy Exposure!

Jag fortsätter att sakta men säkert bocka av min lista med Recipe Link Love. Jag hade all intention att göra en Kamut Power Blend lite tidigare denna veckan, men det slutade med att jag bytte ut så många ingredienser (kamutvetet, bland annat) så att inte ens jag kunde godkänna det som ett beprövat recept! Men ikväll kavlade jag upp kockärmarna och gjorde sötpotatispaj med spenat- och fetacottafyllning. Det var en del pyssel med receptet, men det går alldeles utmärkt att förbereda de olika delarna och sen bara slänga ihop och grädda. Jag däremot gjorde allt från scratch ikväll, så jag var bra hungrig när väl maten stod på bordet. Tur att den var jättegod och väl värd att vänta på! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar