3/19/2011

Mysfrukost är en viktig del av livet!

Jag vet inte hur det är med mig, men jag har i alla fall en del grundläggande kriterier när det gäller min tilltänkta livspartner. Om vi hoppar över de där sakerna som att tycka att jag är vackrast i hela världen och få mig att skratta, så har jag också som krav att denne ska vara snygg i kostym (de allra flesta är snygga i kostym, så det är ingen big deal tänker jag). Imorse när jag stod och pysslade i köket insåg jag helt plötsligt att den jag ska dela någon längre tid också måste gilla mysfrukostar. Men det känns inte heller som en enormt stor uppoffring, eller hur? :)

Idag är det mysfrukost med B som gäller. Det som anas under bakduken där uppe är degen till våra fikonfrallor ur Martins "Enklare bröd". Såhär fina blev de i utbakat tillstånd - hoppas att de smakar lika bra!

2 kommentarer:

  1. Ja, hurra för mysfrukost!

    SvaraRadera
  2. härligt med mysig frukost och nybakat bröd, det är livskvalitet!

    SvaraRadera